Deser ogrodnika


Czy mam tu jakiś amatorów ogrodnictwa?:) Ja w tym roku, pierwszy raz w życiu posiałam sobie bazylię, oregano, miętę i koktajlowe pomidorki, trochę kwiatuszków na balkon i mój mały ogródeczek jakoś sobie daje radę, można by nawet pokusić się o stwierdzenie, że całkiem nieźle :D Mam nadzieję, że to się nie zmieni ;) 
Zauroczona deserem, który przypomina kwiatka, postanowiłam też taki przygotować ;) Super szybki, świetnie wyglądający i co najważniejsze pyyyszny- ma przecież Oreo! ;) Bardzo lubię takie desery z przymrużeniem oka, myślę, że na nadchodzące upały będzie super pasować ;)

 Składniki (na 4 duże porcje deseru): 
  • 200g śmietanki 36%
  • pół opakowania śnieżki
  • 100g białego sera 
  • łyżeczka cukru waniliowego
  • 2 opakowania ciastek Oreo po 176g
  • owoce
  • żelki robale
  • owoce np.truskawki, kiwi, banany
  • waflowe muszelki do lodów
  • mięta 
Na początku oddzielamy ciasteczka Oreo od masy.  Ciemną część ciastek mielimy w malakserze na drobny piasek. 
Śmietanę obijamy ze śnieżką, dodajemy ser, cukier waniliowy oraz masę z Oreo, blendujemy.

Cały deser układamy warstwowo w foremkach. Najpierw warstwa ciasteczek, potem owoce, masa, żelki i na koniec wierzch przysypujemy ciastkami, usypując niewielką górkę. Na wierzch wbijamy gałązkę mięty.

Warto pamiętać, żeby deser nakładać tuż przed podaniem, cienkie foremki wafelkowe lubią namiękać i deser nie wygląda już tak fajnie.

 Życzę smacznego! ;)

Komentarze

  1. Teraz i ja chcę taki przygotować! Genialny pomysł na deser dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne dla ciekawskich maluchów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty