Surówka z młodej kapusty

Z młodą kapustą mam do czynienia pierwszy raz, przynajmniej w takim sensie, że chciałam ją przygotować sama, bo oczywiście jadłam już ją wcześniej ;) Nigdy nie robiłam takiej surówki i widząc w sklepie piękne okrągłe główki, skusiłam się na jedną ;) Będę kusić też Was, bo warto, taka surówka jest pyszna i pachnie wiosną, polecam :)

Z moich składników wychodzi taka mała miseczka surówki jak na zdjęciu powyżej ;)

Składniki:
  • pół główki młodej kapusty
  • pół pęczka koperku
  • mała cebula
  • 2 łyżki soku z cytryny lub szczypta kwasku cytrynowego
  • łyżeczka miodu
  • 1-2 łyżki oliwy
  • sól, pieprz do smaku
Kapustę siekamy, cebulę kroimy w kostkę. Wszystko solimy i ugniatamy, aż kapusta trochę zmięknie.
Miód mieszamy z oliwą i sokiem z cytryny, zalewamy kapustę, dodajemy posiekany koperek.
Doprawiamy solą i pieprzem.
Gotowe! :)

Przepis pochodzi ze strony www.olgasmile.com

Komentarze

Popularne posty