Sałatka z wędzonym kurczakiem i makaronem

Tą pyszną sałatkę znalazłam na blogu Eksplozja smaku. Nie wiem jak to się stało, że dotąd nigdy nie próbowałam wędzonego kurczaka, ale jak dla mnie to strzał w dziesiątkę :) Jednym słowem PYCHOTA!:) Przepis wzbogaciłam o czerwoną cebulkę i według mnie to był bardzo dobry pomysł.
Link do przepisu oryginalnego mamy tutaj :)

Składniki:
  • pół paczki makaronu małe muszelki 
  • udko wędzone z kurczaka 
  • cebula czerwona
  • puszka kukurydzy
  • papryka czerwona
  • szczypiorek
  • 3 łyżki majonezu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka musztardy sarepskiej
  • pieprz ziołowy
Wykonanie:

Makaron gotujemy al dente. Kurczaka obieramy i kroimy na mniejsze części. Cebulę kroimy w pół-piórka, paprykę w kostkę, a szczypiorek siekamy. Wszystkie składniki mieszamy razem. Z majonezu, jogurtu i musztardy robimy sos, doprawiamy pieprzem. Tak przygotowanym sosem zalewamy składniki sałatki. Mieszamy i wstawiamy do lodówki na około 1 godzinę do "przegryzienia".

SMACZNEGO!!! :)

Komentarze

Popularne posty